Wednesday, September 14, 2011

OPEN HOUSE FOR NADI


Raya dah masuk hari hampir 2 minggu dan kami masih dalam suasana beraya lagi. Buktinya...pejabat kami hari ni mengadakan rumah terbuka bagi staff2 nya. Menu utamanya ialah nasi beriani dan staff juga diminta bawak bekalan masing2 stail port luck ler gitu!.

Menu aku kali ni ialah rojak buah..Honestly, tu bukan ler aku yang buat but my sister inlaw yang memang pakar dalam membuat kuah rojaknya. Ingat hati nak tapau sket bawak balik tapi tinggal bekas jer!. Ni kalu buat bisnes nih...laku beb!

Makanan memang tak terkira banyaknya tapi alhamdulillah tak terbuang langsung. Yang tak habih tu depa tapau balik umah. Aku yang sibuk dengan auditor tak de masa nak membungkus...bila sumer dah settled...makanan kat pantry tu dah "bersih". Tak per lah..janji dah rasa serba sikit makanan dan juadah yang terhidang tadi.



Sempat gak ler berposing sakan..masa tengah menyediakan makanan dan time makan tu. Sajer buat kenang2an hari tua sok..Ngehhh!!.Actually depa buat tema baju sumer plain tapi aku ubah fikiran di saat2 akhir sebab rasa dress plain aku yang white colour ni cam pengantin nak nikah jer rupanya. Sowey ler kengkawan yek...spoil tema you all..Tapi owang lain pun ada gak pakai baju bebunga kannn...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com