Sunday, September 25, 2011

MACAM2 JADI LER

Ikutkan aku hangin satu badan nih! Mana tak nyer..pantang aku cuti jer computer aku mula buat hal..tah apa ajer dorang buat sampai kena virus computer tu. Paling aku geram tahap cipan ni bila ditanya sapa yang dok kat meja aku..sumer pakat jawab soalan skema ..TAK TAU!!

Aku ni bukan ler giler kuasa sampai tak bagi orang sentuh komputer aku tapi agak2 ler kan..Komputer aku tu dilengkapi dengan segala data2 finance company. Dah ler guna komputer aku..siap main game lagi siotttt!!Ada akal ke tak?

Dah tau dorang punya thumb drive tu ada virus segala kuman penyakit...sajer dok pegi cucuk kat computer aku. Sudah nyer , dek kerana tu, keja aku tergendala sumer. Syarikat yang install anti virus ni satu hal gak! Peh dia install tah apa mende dalam computer aku dan other staff kat sini..bukan tambah elok...Masuk ni..aku mangsa ke 3, computer yg jahanam.


(Ni laptop company..dipinjam kan sekejap sementara)

Masuk ari ni..aku cam makan gaji buta jer datang company ni..nak buat kerja sumer data aku dalam komputer..nak main game tak reti plak...Stress nyer Tuhan jer tau. Mungkin sebab aku tak biasa tak de keja kot..tetiba senang lenang jer.

Ni tengah menahan baran aku yang semakin menggila ni...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com