Friday, September 23, 2011

AKTIVITI HARI JUMAAT..

Hari ni actually our related company buat open house. So dari pukul 11 pagi, kebanyakan staff yang bergilir2 pegi dan balik. Aku mulanya plan nak pegi after lunch sebab nak terus balik umah peh tu. Apa ke jadahnya nak patah balik ke belakang sebab umah aku dah dekat. Alang2 jer kan...

Tapi..tak de geng plak yang nak pegi after lunch..So tukar plan kedua!.Aku joint bebudak "geng bas sekolah" ni gi SACC Mall. Temankan depa nak shopping kasut kononnya. Memang seronok kuar ngan dorang ni sebab kelakar...hilang ler stress dibuatnya.

Singgah makan kat situ. Lupa plak aku nama kedainya tapi makanannya sodap gitu!. Disebabkan lapar..sumer makan pakai gear 4..makin lama dah makin kenyang...baru ler memasing slow makan.

Balik dah hampir pukul 3 petang..orang yang gi open house pun dah balik ke ofis. Nasib baik bos tak naik angin...Aku pun dengan jujurnya bagi tau yang aku tak pegi ke sana sebaliknya gi ikut kengkawan gi SACC Mall.Buatnya kalu aku menipu..peh tu kantaoi..lagi malu kan...

Aku tak beli apa pun cuma beli potpouri dan wangi2an jer utk bilik tidur aku....

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com