Wednesday, September 28, 2011

SOK BABY'S BIRTHDAY

Esok 30/9/2011 genap usia baby 12 tahun! Excited bebenor dia..almaklum ler dah jadi anak dara sunti...Paling dia syok sekali sebab akan dapat IC ! Tak haper seronok nyer dapat IC tu tah!

Pelik nyer ..tahun ni tak plak dia merengek mintak hadiah dari daddy nyer..Selalu tu, siap bagi soalan cepumas lagi...Esok berapa haribulan yek?. Alaaa..tu taktik lama kalu nak pakai pun..


(Chocolate Fudge)


Bila aku tanya tadi apa hadiah yang dia nak tahun ni...Mula nyer dia kata..bag jer lah apa2..tak kisah pun. Aiks..surprised..buatnya aku bagi yang bukan2 ..baru dia tau. At last ngaku gak..nak hadiah anak patung domo...Apa kemende menatang domo tu tah! Kalu momok tau ler aku. Ngeh...Tak berkenan langsung aku dengan present yang dimintak tu tapi disebabkan hadiah birthday dia..nak kata apa kan...Tapi bila aku usik dia..dah nak bertunang pun main anak patung lagi? Waaaahhh..terus dia scream like hell kat telinga aku...Dan2 tu gak cancell tak mau menatang domo tu!


(Chocolate Indulgence)


(Chocolate chip walnut)

Yang pasti..aku akan belikan dia kek kat Secret Recipe dan dia sendiri ler kena pilih mana satu kek yang dia nak bwk utk kengkawan dia sok kat sekolah...
..

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com