Tuesday, September 6, 2011

RAJUK TAK LAMA MANA PUNNN...

Baru semalam aku buat post pasal hubby aku merajuk kan...Disebabkan dia masih monyok cam tikus mondok so..aku rasa memang tak ada sudah nyer citer kami ni. At last..malam semalam aku suruh Baby tepon ayah dia kat office kata mama ajak dinner kat luar hari ni.

Nak jadikan citer dia setuju..Elehhh!! memamng dia tunggu aku ni pujuk dia kot...Menci arghh!!Tapi tak per..sebab aku rasa bukan aku yang kalah dalam soal ni bahkan aku rasa menang sebab berjaya melembutkan hati jantan yang keras tu...Desprado yang gediks tu pun tak berjaya membuat dia berubah fikiran tapi isterinya ni....sekali ketik ajer..cairrrr bebbb...!

Tu ler kuasa seorang isteri anugerah yang diberi Tuhan kan...Anyway thanks gak buat Baby yang berjaya menyatukan kembali mama dan ayah nyer...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com