Sunday, September 12, 2010

AKHIRNYA...

Akhirnya penantian aku untuk menghantar keta untuk repair dan buat tuntutan insurance berakhir jugak..Banyak juga ler document yg dimintak nya.Tapi tak pe ler..janji keta aku handsome peh raya ni..

Ingat hati tu, nak tukar tinted keta lepas keta aku kuar dari workshop nanti. Alang2
dah masuk umah sakit keta tu kan...kasik make up sket, bior nampak seri nyer..

Harap2 keta tu siap before aku start keja balik..Dah kekok rasanya bawak keta Wira tu. Maklum ler, lama dah aku tak drive keta tu...For your info, Keta Wira tu my 1st car. Hubby aku buat surprise time tu. Memang rase terkejut gak sebb lesen memang lama dah dapat tapi aku tak penah drive keta peh tu.

Dah ler time belajar dulu dibagi nyer keta mannual. Tup2 time beli keta, pilih yg auto plak. Tapi tulah kann..sebenarnya keta auto ni lebih mudah berbanding keta mannual. Tak sabor nak tengok keta aku tu!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com