Sunday, September 19, 2010

START KEJA..

Hari ni aku dah mula bekerja semula setelah seminggu bercuti raya! Bersemangat sebenornya bangun pagi tadi untuk mememulakan tugas. Bagi aku, tak de istilah Monday mood. Sumer tu bergantung dengan mood aku.Hari ni aku mula bawak kereta wira ke ofis sebab vios aku masih kat workshop lagi.

Mulanya memang kekok, ialah ko..dah lama tak pegang stereng wira tu.Segala2nya rasa lain...Nasib baik aku tak lupa bawak kad ID tadi. Kalu tak, mau aku kena menapak jauh nun kat tempat parking keta tu...

Kat ofis, masa aku sampai tadi, masih tak ramai orang. Eh! still sambung cuti ke bebudak ni.Keeee..korang MC sebab terlebih dos makan lemang dengan ketupat...

Nak mulakan keja pagi ni, cam bingung sekejap..Keh! keh! sebenarnya bukan apa..tak tau nak buat yg mana dulu..Rase cam sumer urgent..Apapun before 8..aku update blog ni dulu..Bukan curi masa ofis okayyy..Bukan kengkawan kat ofis, Selamat memulakan tugasan anda!!. Korang jangan nak maleh2 ya! Advance raya dapat, increment dapat, apalagi nak??

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com