Wednesday, September 8, 2010

HALF DAY ARI NI...



Semangat dah berkobar-kobar nak raya...so nak wat keja pun can lentokkk jerr. Boleh dikira staff yg datang ari ni ..tak sampai 10 orang pun..Amboii!! Raya sakan korang yerk..Apapun selamat Berhari Raya lah yerk.. Jangan lupa duit raya utk aku tau..

Hari ni bos kami declare 1/2 day jer.. Punya ler suka bebudak ni..Cam ler balik tu nak wat kuih yer..Tapi nape aku cam tak rase pon kemeriahan hari raya tahun ni cam tahun2 lepas?? Tu yg aku bukak lagu pepagi kat opis ni. Bior datang mood beraya tu. Bos aku pun tak kisah sebb opis ni sunyi sepi ko..!!Jarum jatuh pun leh dengar tau..hihi

Ingat balik ni nak ajak anak2 aku bershopping. Tapi takut gak jalan jammed. aku pantang tul mengadap saat2 cam tu. Hilang sabor kata kau! Mau nyer tak, jalan sini tutup..jalan sana pun tutup..Tambah sakit ati bila nak cari parking. Mak oiii , brapa kali aku nak tawaf KL tu tah!..

Tak kira gak, AKU NAK SHOPPING gak!! Tak de sapa boleh mematahkan semangat aku nih. Ceh! cam nak berperang pulak...Harap2 mau ler abang dan Baby temankan Mama yerk...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com