Sunday, September 12, 2010

MERIAHNYA RAYA!

Kembali bersiaran !! setelah lama benar rasenya cuti raya..Ni nak citer kat korang..pengalaman raya aku kat KL ni..walau pun korang sumer sebuk balik beraya, tapi aku yg beraya kan KL ni tak kurang meriah nya..

Apa tak nye? sumer adik beradik ada kecuali adik aku sorang tu yg tak penah miss balik Melaka. Pagi raya, peh makan cam tak ingat dunia...kamu ada sessi bergambar bersama keluarga


Ni gambar adik beradik aku dan ipar duai..)

(
(Gambar Family adik aku Badrul)

Dah besor anak sedara aku yg kat Penang ni...dah boleh time menantu ler kakak aku nih..Dulu masa kecik2 aku selalu suka menyakat dia..dah besar ni, kalah aku lak tingginya..



Ni plak gambar kenangan dipagi raya aku bersama anak2 kesayanganku ..Abang dan Baby..Sukanya Baby berbaju kurung di pagi raya. Nasib baik ler dia tahan plak kali ni. Kalau tak tu tengahari jer dah salin t-shirt..Rimasss katanya...





Korang kat kampung makan lemang kan..aku kan sini pon hadooo tauu!! Kebetulan auntie aku tak balik kampung gak..makan dengan rendang ayam dan daging..Fuyohhhh sakan ko!

Masa aku tunjuk gambar2 raya kami kat adik aku yg balik beraya kat Melaka tu..hihi jeles habih dia...nasib arghh kan...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com