Saturday, September 4, 2010

HARI2 YG MEMENATKAN..

Makin dah dekat nak raya ni..makin bertambah letih lak aku rasenya. Mana taknya, kalu hari kerja, lepas berbuka jer, kami bergegas ke PUSRAWI melawat Abah dan melepak kat bilik wad tu sampi pukul 10 malam..

Begitu ler rutin aku setiap hari hinggakan aku rase cam dibanting2 badan ni letih nyer tak terkata. Silap hari bulan, peh Abah kuar, aku plak yg duduk situ..keh keh!
Untung lah hubby aku bertimbang rasa tak menyuruh aku memasak, kalu tak tu lagi ler menjadi2 penat aku rasa.

Bukan aku jer..adik beradik yg lain pun sama gak..Ialah..sape tak sayang bapak kan? Yang penting bagi aku, Abah sihat dan boleh balik sebelum raya..Emak plak , aku tengok monyok cam tikus mondok jer.Almaklum ler boy friend dia tak de di sisinya. Tapi kalu ada tu, lain plak citenya..asyik dok komplen pasal Abah..

Ada gak fadhilatnya atas apa yang berlaku...sumer ni mendekatkan lagi kasihsayang kami kepada Abah dan emak.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com