Sunday, September 12, 2010

BAJU LEPAS RAYA!!


Mulanya aku frust gak bila baju yg ku hantar untuk tempahan suma siap satu jer..Tapi bila memikirkan yg aku tak ada plan nak gi mana2 so reda ler sket perasaan frustrated tu.

Plan nyer dulu nak beli baju dah siap jer. Tapi kita ni manusia yg cuma boleh merancang tapi segala2 nya ditentukan oleh Tuhan. Dalam masa aku plan bagai nak rak tu, Abah lak sakit. So, masa aku banyak dihabiskan untuk menemani Abah di wad . Mana masanya untuk aku berkejar ke shopping complex nak membeli baju.

Time tu lah, hubby aku rajin plak membeli sepasang kain lagi dari kawannya yg yg balik dari Bandung. Aku memang suka dengan corak sulamannya. Aku lupa sementara yg tailor aku tak mau lagi menerima tempahan.. So sekarang ni aku masih ada dua pasang kain yg belum dijahit.



Lepas raya nanti boleh le aku melaram dengan baju baru, keta berwajah baru...Ni tengah tersengih sampai ke telinga nih..kehkeh!!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com