Monday, September 27, 2010

CAT UMAH.

Hari Jumaat lepas, penyewa aku yg kat Gombak tu baru jer pindah kuar. So sementara rumah tu belum masuk penyewa yg baru, aku gi ler tolong hubby aku touch up sket mana yg patut. Penyewa sebelum ni memang bagus sebb umah aku tu tak ler kotor cam yg sudah2.

Bab2 mengecat ni memang le keja orang lelaki tapi aku boring gak tinggal kat umah tak buat apa2 so joint ler hubby aku..tolong apa yg patut. Lagi pun bukan susah nau nak mengecat tu.. Sebenarnya dari pagi tu, aku dah rase badan cam tak sihat jer. Agaknya kesan panas masa aku kuar lunch tengahari tu kot..


(Seronok sebenarnya mengecat ni...cam melukis ler lebih kurang)

Balik umah jer, aku rasa dah tak leh tahan...terus cepat2 telan panadol. Aku ni sebenarnya jenis alah dengan ubat. Kena panadol sebijik jer..kepala aku dah toingggg..cam kena syabu kat hubby aku. Tu belom lagi kes aku merapu2 bercakap tak tentu hala. Sumer tu memang under control dek kerana makan ubat punya pasal.

Alhamdulillah..aku okey peh makan ubat tu...Hubby aku lak rase bersalah sebb dia ingat aku demam disebabkan kerja2 mengecat tu..Sayang gak you kat I yerrr...Eikkk sape tak sayang bini....kan? kan?

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com