Thursday, September 16, 2010

MINGGU BERPUASA..

Masuk ari ni dah 3 ari aku posa... Sebenarnya aku bersemangat nak ganti posa ni sebab hubby aku pun tengah posa 6.Hari ni last day dia posa 6 nyer tu tapi masa bersahur tadi dia kata dia nak posa lagi..posa nazar..Lorr nazar amende nyer lagi laling aku sorang ni.

Rupanya, hubby aku bernazar kiranya dia berjaya mendapatkan "projek" kami yg terbaru ni...dia akan berposa selama 3 hari. Memang bukan senang kami nak dapatkan "projek" tu sebab ramai saingan nyer. Tapi mungkin dah rezeki kami suami isteri, kami berjaya gak dapatkan nyer. So, kini dalam proses ler nyer...Tunggguuuuu!!!!

Aku ni jenis yg kalu benda tu tak confirm tak suka nak bagi tau. Aku citer ni pun sebb nak bagi tau reason hubby aku posa nazar tu jer. Insya Allah, kalu "projek" kami berjaya sepenuhnya, aku akan jemput korang utk majlis kenduri kesyukuran..Terima kasih buat Abah dan Mak yg memberi banyak moral support pada kami.

Harapan aku..rezeki yg melimpah ruah dariNYA ni..tak kan membuat aku lupa siapa diri aku disisiNYA.. Aku tak kan lupa, janjiku untuk membantu mereka yang serba kekurangan.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com