Thursday, September 16, 2010

BERGAYA SAKAN..

Memandangkan aku ada tiga pasang baju raya, so aku berura2 nak padankan baju tu dengan handbag baru aku. Setakat ni, aku dah ada 4 buah handbag yg dua daripadanya hadiah dari hubbyku.

Aku ni tak le stick pada satu2 jenama. Pada aku, kalu handbag tu cantek di mata aku, kira pass! aku beli jer... Bak kata, tukar2 brand kan..Kalu asyik satu jenis ajer, boring gak..

Tapi cam biasa ler , perangai aku yg agak pelik ni, nak beli barang apa pun , mesti nak bagi tau hubby gak..Dah terbiasa, walaupun duit tu duit aku sendiri..Tah lah! cam rase bersalah sangat menghabihkan duit beli sekali harung.. Dah ler baru2 ni, dia belikan aku kain. Tu pun aku belum hantar lagi kat tailor..hihi.

Ingat hati ..peh ni aku nak beli kasut plak.Tapi kaki aku ni saiz cindralela ko! Sakit hati kalu bab pilih kasut ni sebb selalunya time aku dah suka MESTI tak de saiz!! Tapi tak pe, Man2 ...jumpa kasut idaman hati aku, for sure aku grap punya!

Hubby aku sempat gak menyindir tu...orang bergaya masa raya, you bergaya lepas raya plak..Tak kira arghhh kann.!!!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com