Sunday, September 19, 2010

SELAMAT JALAN..



Semalam aku menghadiri kenduri doa selamat Uncle aku kat Taman Melati, Setapak. Hubby aku mulanya maleh nak pegi memandangkan dia still posa (mengabihkan posa nazarnya) tapi aku paksa gak. Nanti apa plak kata Uncle aku kannn.

Majlis kesyukuran tu sebenarnya meraikan anak nya Nurzaimah satu2nya anak pompuan dia yg akan berangkat ke Ireland. Zaimah ni amik Medic..Bakal doktor ler ko yer Zaimah! Tahniah buat sepupu aku ni. Aku kagum sebenarnya dengan kejayaan anak2 uncle aku ni. Anak pertama kat U. Anak ke 3 belajar Tahfiz di Kelantan dan yg bongsu kat UTM Semarak.Sejuk perut auntie aku mengandungkan bebudak nih.

Harap2 anak2 aku yg 2 kerat ni pun belajarlah bersungguh2. Time nak balik tu, baby mintak aku snapkan gambar dia bersama Zaimah. Untuk semangat belajar! katanya. Dia excited bila dengar auntienya ni nak gi oversea! sebb dia pun sebenarnya pasang angan2 gak nak belajar kat sana. Insya Allah..muga dikabulkan niat murninya tu..AMINNNN.

Buat Zaimah. Selamat berangkat ke Ireland. Belajar rajin2 muga membawa segulung ijazah kedoktoran yg menjadi kebanggaan kami semua!

1 comment:

Saraqistina80@yahoo.com