Monday, January 10, 2011

APA YG ADA DIFIKIRAN ANDA KINI?


Apa agaknya yg berlegar2 dalam fikiran korang sekarang yer? Yelah...yg sedang korang fikirkan tak habih2 tu?.. Aku buat masa ni banyak benda yg aku fikirkan...merangka plan apa yg aku nak buat pada awal tahun ni...

Secara kasarnya, aku kena plan banyak benda terutamanya tentang "bisness" aku yg sedang rancak berjalan sekarang ni. aku kena serius nampaknya dalam bidang ni...Tak leh main2 macam mula2 dulu..Semua ni untuk masa depan dan hari tua aku jugak nanti.

Kalau tak plan betul2 dari sekarang, mesti sumernya tunggang terbalik.Masa tu lagi ler berserabut kepala nak menyettled kan semuanya. Mungkin pada pendapat korang..bisnes sekecil aku ni tak memerlukan perancangan teliti tapi bagi aku yg mementingkan kesempurnaan ni sentiasa mahukan yg terbaik dan paling sempurna di mataku.


No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com