Sunday, January 2, 2011

HAPPY BIRTHDAY UTK HANIE!


Tiap tahun...menjelang hari ulangtahunku..berbaur perasaan yg berbagai2 dalam hati ni. Rasa gembira..sedih..semua ada. Tahun berganti tahun....Syukur buatMu Ya Allah kerana masih mengizinkan aku bersama orang2 yg tersayang...

Gembira - Of coz ler sebab dapat present maaa!!!. Tahun ni, aku dapat grand punya...Rega leh tahan...+-450k!! Agak2 korang apa yer?? Teka ler sendiri yong! Caya tak? Betul...aku tak tipu!. Hadiah dari Hubby yg dah lama rupanya dia nak surprise kat aku..Tapi hadiah paling berharga tetap cintanya buat aku dan anak2...Sob! Sob! terharu aku wehhh....

Sedih - Sebab makin tua...umur aku dah masuk 46 years...Tapi nampak muda lagi kann?. keh! keh!Bagi aku, umur tu cuma angka jer...Yang penting, hidup ni perlu diisi dengan kebahagiaan..

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com