Monday, January 31, 2011

REZEKI GAK NIH...


Sapa kata kami tak happy keja kat NADI ni? Biasa ler...keja kat mana pun stress kan..apalagi kalu ko keja sendiri.

Tau nape aku cakap gini? Sebabnya...bos baru kami ni bermurah hati memberi souvenir untuk staffnya. Nak tau apakah souvenirnya itu? Jeng Jeng! Jeng! purfume ko!...jangan jealoussss...Setiap sorang diberi satu. Paling murah reganya dalam RM100lebih..

Aku segan ler nak pilih lama2..main pakai amik jer. Sekali,bila tiba umah..aku punya souvenir almost RM400 ko...Segan plak rasanya bila kengkawan ofis bercerita, purfume apa dorang dapat beserta reganya sebab so far...aku punya mahal sekali..

Fikir balik...patut pun kan...aku ni yang kontang kanting menguruskan pembayaran claim dia dari dalam hingga ke luar negeri..berbaloi gak ler aku dapt rega camtu...Nak nyedapkan hati nih..

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com