Thursday, January 27, 2011

TAK DE APA2...

Perkataan paling aku tak suka kalu bila time aku tanya, orang jawab..tak de apa2...Wei! Kalu tak de apa2 masakan dari jauh tadi, aku dok tengok dia bercerita sakan dengan kengkawan. Alih2 bila aku tanya apa halnya, dia jawab gitu plak...

Selalunya orang jawab camtu..sebab malas nak explain berulang kali. Aku pun..I hate when people ask me the same question!.

So..bila dia jawab "tak de apa2"nya tu, aku diam jer lah.. Tapi rasa cam poyo semacam lak. Terfikir dalam hati, dorang tengah mengutuk aku ke tadi..

Orang yg paling suka guna ayat "tak de apa2" ni ialah hubby aku sendiri. Bercakap kat telefon bagai nak rak tapi bila tanya sapa yg telefon? dia leh bagi jawapan bodo!
"Tak de sapa".

Mama rasa kena bawak ayah gi spital ler baby! Sebab ayah cakap sorang2 kat telefon!. Peh tu, baru ler dia nak mengekek ketawa...It's not funny okay!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com