Sunday, January 30, 2011

HUJANNN....


Semalam..sepanjang hari, hujan tak berhenti2. Ikutkan memang sedap tidur bila tengah sejuk camni kan..Tapi aku kena ler bangun awal cam biasa. Kebetulan hubby plak Sabtu dan Ahad ada kursus. Terpaksa ler aku mengganti tempat dia.

Sebenarnya semalam bermulanya kerja2 meratakan tanah di rumah sewa aku tu. So, nak tak hendak kenalah aku datang ke sana untuk monitor kerja2 dorang. Walaupun contractornya ada tapi tuan tanah kena ada gak kan. Mana ler tau..lain yang disuruh buat..lain plak yang dia buat. So far, memang aku puashati kerja2 yang dibuat. Cepat dan pantas.

Dari tanah yang tinggi dari jalan, rumah aku kini berubah wajah...Sebenarnya dalam perancangan,plannya kami nak buat rumah kedai. Lokasi tu memang amat strategik dan itu yang membuatkan kami mengambil keputusan untuk membeli rumah tersebut.



InsyaAllah, jika ada rezeki, aku bercadang nak make over sket rumah ni..Buat masa sekarang, maintain dulu apa yang ada.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com