Sunday, January 30, 2011

PATUT2 LER....

Hujan dari semalam membawa ke hari ni...aku gak mesti ramai yang masih bergulung dalam selimut lagi kan? aku plak mati2 ingat hari ni Hari wilayah! sebab jalan lenggang cam tak berpenghuni.

Walaupun jalan lenggang, aku kena gak pandu perlahan sebab hujan dan cuaca yg gelap semedang. Dah pukul 7 pagi pun masih cam subuh lagi. Dalam pada tengah hati2 memandu tu..mata aku tertumpu pada keta depan aku yg dari tadi dok goyang ke hulu ke hilir cam orang mabuk.

Mak datuk! Rupa2nya ada sepasang kekasih (rasa aku ler ) sebab kalu laki bini tak kan camtu punya terok ! dok bersenda gurau dalam keta tu...Si betina tu mengelitik semacam..terkuis2 telinga dan muka jantan tu. Lorr..patut ler keta tu gelong dari tadi..rupanya ada badut betina kat dalam tu.

Aku tak kisah ler korang nak memadu kasih sekali pun tapi perbuatan korang tu membahayakan pemandu2 lain...Kot iyer pu dah miang keladi sangat...berhenti ajer kat tepi jalan tu...

Masa lalu sebelah keta tu aku hon sekali...Kasi warning ler sket..Dah ler keta tu tak bertinted..buat plak perangai tak senonoh korang tu...

1 comment:

  1. kalu ko tengok pun tak lalu..sebb betina tu terlentok2 cam ayam baru peh sembelih!

    ReplyDelete

Saraqistina80@yahoo.com