Tuesday, January 18, 2011

BLURR OTAK AKU!

Lately ni otak aku cam jammed plak. Tak terkeluar langsung idea apa yg aku nak tulis dalam blog. Rasa cam sumer dah aku citerkan kat korang.

Mungkin keletihan dengan kerja2 office ditambah lagi tugas dihujung minggu membuatkan aku kepenatan yg teramat sangat. Time nak tidur pun, pantang letak kepala...terus hanyut dibuai mimpi. Sebelum ni, memang kami tak lekat di rumah..ada jer plan nak ke sana sini.

Hari Sabtu ni...ingat nak sambung keja2 kat umah baru aku tu tapi tup2 emak bagi tau yg aunty aku nak buat majlis pertunangan anaknya...ishhh malasnya aku nak pegi nih. Udah ler umahnya pun aku tak penah sampai lagi, nun di Kajang sana. Pakal ler mak sedara kannn...

Kengkadang tu, aku cepat lupa apa yg aku nak buat meskipun baru jer aku plan tadi. So untuk mengelakkan penyakit mamai aku ni berulang dan bertambah kritikal, sumer yg aku ingat..aku rekod dalam note book aku. Nak kata dah nyanyuk...muda lagi...idok ler tua ganyut lagi tapi menjadi2 pelupa aku ni.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com