Sunday, January 16, 2011

LIGATNYA BABY..




Sabtu lepas Baby ada pertunjukan tarian sempena Majlis Anugerah Pelajar Cemerlang di sekolahnya. Dia ni kalu bab tarian...tengah mandi pun buat menari ..memang bersemangat...terpacak jer mata bila sekali nama nya dipanggil masa bangun tidur.

Ikutkan, aku memang tak galakkan dia aktif menari time ni sebab aku nak dia concentrate dengan examnya this year. Tapi disebabkan dia dah "mengikat contract" dgn guru tarinya, so aku tak leh nak menahan cuma ingatkan dia yg study tu lebih penting.

Beria-ria dia mintak aku tengok persembahan dia tapi aku memang bz..nasib baik dia faham. Kalu tak tu muncung itik dia pun terbentuk ler depan aku berhari2 lamanya. Bila tengok gambar dibelakang tabir masa tengah bersolek bagai tu, hampir tak kenal aku itu Baby...dah ditepek make up ala2 artis gitu...dengan bulu mata palsunya...

Menari tu menari gak yek! pelajaran tu utamakan..kalu mama tengok results terok....mmmmphh ada yg kena menari ala2 kuda kepang sampai pagi tak berhenti nanti!!

(Ni dok melaram kat umah opah dia..tak nak buang atu makeup dia...)

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com