Sunday, January 2, 2011

LUPA BREAKFAST!


Satu habit aku yg paling tak elok ialah selalu sangat skip breakfast time. Bukan apa, bila dah sampai office, tengok meja yg bertimbun kerja...bersemangat buat kerja dulu sebelum amik breakfast. Sudahnya, aku hilang mood utk makan sebab perut dah penuh angin.


Rasanya tahun 2011 ni, aku perlu tukar tabiat buruk aku ni. Breakfast tu nampak cam tak penting jer kan..tapi sebenarnya ia memberi energy utk kita kelihatan cergas di pagi hari.

Nampak gayanya, untuk orang yg bz cam aku ni kenalah stand by something seperti Nestum, quarker oat atau setidak2nya minuman berkhasiat seperti milo, holicks dan sebagainya. Makanan dan minuman sebegini memang bagus cuma aku jer yg asyik dok lupa nak membawaknya dari rumah.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com