Sunday, January 9, 2011

BABY 1ST DAY TUITION

Seperti yg korang tau anak bongsu aku (buat masa ni) akan amik exam UPSR tahun ni. Sebagai mamanya , aku ler yg paling kapoci mengalahkan dia nak pegi berperang..macam2strategi study aku bagi kat dia suruh dia tengok dan ikut mana yg patut.

Last week, aku carikan kelas tuition untuknya memandangkan ayahnya bz manjang. Punya ler sukanya Baby ni dapat tuition tahun ni..Kelas start kol 2.00 petang, dia dah cam ayam nak bertelur..kejap2 tengok jam..takut lambat ler konon. Pukul 12.30 dia dah siap2 nak pergi. apa ke jadahnya nak gi tertonggol kat sana awal sangat? Tapi katanya biar cepat..boleh cop tempat...

Balik dari tuition, Ya Rabbi..mulut dia pot pet! pot pet! cam hon keta bercerita tentang gelagat student kat kelas dia. For korang punya info, Baby ni sekolah sumer perempuan (St. Mary)jadi bila tengok student lelaki yg perangai cam pelik sket, dia yg lebih2 "jakunzi".

Untuk minggu pertama ni..nampak gayanya dia bersemangat ler..Tak tau ler aku kalu dah masuk beberapa minggu..Jangan hangat2 tahi ayam udah ler. Aku cuma nak yg terbaik untuk anak2ku..selebihnya berusahalah sayang..sebab tu jer yg mama boleh berikan..

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com