Sunday, January 2, 2011

DIARY/PLANNER 2011


Time ni aku tertunggu2 gak mana client2 yg nak mengantor planner seperti kelaziman pada tiap2 tahun sebelumnya. Before this, banyak plak ler aku terima diary ni..Sebab tulah aku tak kisah langsung nak membeli..Dah ada yg free kan..

Tahun ni, aku perlukan 2 planner. Nape sampai dua? Satu untuk merekod kerja2 di pejabat dan satu lagi of coz untuk personal. Sape kata utk personal tu tak penting?. Bagi aku, yg personal ler paling banyak yg aku nak rekodkan... Tahun ni, jadual aku agak padat dengan banyak agenda yg perlu dilaksanakan. Justeru itu ler , aku perlukan planner ni supaya jadual aku berjalan lancar.

Dah terbiasa sebenarnya aku mengatur perjalanan harianku dengan planner yg kubuat. Tujuannya supaya aku dapat mendisiplinkan diri dan paling penting aku teramat benci mempunyai tunggakan kerja yg bertimbun2 seperti sampah di Bukit Tagar tu. Kepuasan terbit bila melihat hasil kerja dan pencapaian tugas yg telah terlaksana!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com