Sunday, January 2, 2011

SELAMAT TINGGAL 2010..SELAMAT DTG 2011


Tahun 2010 banyak mencatatkan kenangan suka duka perjalanan hidupku. Dugaan demi dugaan tak pernah mematahkan semangat aku. Kata orang, Jika banyak dugaan yg ditempuhi bermakna Tuhan sayang pada kita dan ingin menguji sejauhmana ketabahan dan kekuatan iman seseorang.

Tahun2 yg sebelumnya banyak mengajar aku erti kehidupan sebenar. Jadi, untuk tahun 2011 ini, aku tinggalkan memori yg pahit dan akan mengenang memori indah untuk selamanya. Aku ingin jadi insan yg terus cemerlang dan hebat di masa hadapan.

Azam tahun baru? Aku ingin menyempurnakan azam tahun lepas yg mana belum lagi terlaksana!. Dan untuk tahun 2011 ni...aku punya azam untuk jadi yg lebih baik dari hari sebelumnya. Muga Allah mengabulkan permintaanku...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com