Sunday, January 23, 2011

MENJANA DUIT?


Sebut pasal duit ni sumer terbeliak bijik mata! Apa taknya..duit ni kan ke ibu segala benda di dunia ni..Ada duit "Abang sayang"...tak de duit "Abang melayang". Tak kira ler apa status Abang tu kannn. laki orang pun laki orang ler!

Ni bukan nak citer pasal laki orang tapi tentang benda2 yg boleh menjana pendapatan. Tak kisah ler apa pun income tambahan anda tu tapi pastikan lah ianya adalah sumber2 yg halal. Cam dalam paper semalam, blogger kita yg memang tengah top sekarang ni boleh menjana pendapatan lumayan hanya dengan berblogging.

Dengarnya cam tak masuk akal tapi tulah cara2 menjana pendapatan yg tak menjahanamkan atau mencaras orang lain.Jangan cam orang tu, pendapatan cuma seciput jer so idea dia untuk mencari pendapatan baru ialah mengusha laki orang...Kena pada orangnya selamat le ko...kena cam aku ni.. mmmmphh! memang bulu roma ko pun tak tinggal jawab nyer...

Bagi aku, blog ni tempat aku mencurah rasa apa sahaja yg ingin kau perkatakan...So kalu korang suka..baca ler..Kalu tak mau pun, aku tak paksa sebb blog ni bukan ahmad albab yg punya tapi aku yang punya!!!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com