Saturday, March 31, 2012

2ND REUNION





Mula2 cam malas nyer aku nak pergi reunion kali ke2 ni...tapi hubby aku dah bagi green light okey lah kan...





Maka..apalagi bermula ler perjumpaan kami . Punyer ler happy jumpa kengkawan lama. Paling seronok tu jumpa kawan2 yang tak datang masa 1st reunion dulu. Makanan? Jeng!Jeng! Jeng! memasing bawak sendiri! Portluck gitu.


Dengan nasi beriani,spagetti,bubur kacang, dan macam2 pencuci mulut. Udah cam party tupperware bila makcik2 ni berjumpa. Riuh rendah umah si Nita ni kami kerjakan. Nasib baik ler jiran sebelah menyebelah sporting..


(Gambar masa sekolah dulu...mengimbau kenangan manis)



Turn sape plak peh ni! Aku okay jer tapi bukan dalam jangka masa terdekat ni...Nanti ler dulu yer kengkawan...mungkin aku jemput korang datang kenduri kesyukuran rumah aku nanti..InsyaAllah

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com