Wednesday, March 7, 2012

CEKAL TU TANGGA KEJAYAAN

Tiada yang lebih mengembirakan aku selain dari melihat kejayaan adik2. Iyer lah kan...kakak mana yang nak tengok adik2nya masih di takuk lama kan.

Mulanya memang sukar jugak untuk aku yakinkan dia yang dia boleh berjaya dalam bidang yang diceburinya. Kena plak kutukan dan kritikan dari rakan2 sepejabatnya. Biasa ler kan....manusia ni bukan leh tengok orang naik sket..mulalah mengutuk ajer koje nyer..


(Macam-macam adaaaa....)

Memang semangat dia down masa tu..tapi Alhamdulillah bila aku brain wash dia dengan kata2 semangat..dan mengingatkan dia semangat arwah Abah yang tabah dan cekal, dia kembali bersemangat. Paling mengembirakan aku bila dengar berita kejayaan awalnya. Betul kata orang, kalu tak dipecahkan ruyung..manakan dapat sagunya.


(Antara barangan yang dijual)

Keep it up my sis!. Doa yang berterusan sentiasa mengiringimu..Semuga sis aku yang sorang ni bakal bergelar usahawan berjaya satu hari nanti. AMIN..Pada sapa2 yang nak support usahawan baru kita ni, korang boleh layari laman web http://www.myvioletgallery.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com