Sunday, March 25, 2012

ROMANTISNYA LAMARAN NI...



Aku ni minat sangat kat pelakon Scha Al-Yahya yang comel dan cute tu. Tumpang bahagia bila mendengar berita dia dilamar kekasih hatinya yang kita sumer tau kan..sapa lagi kan. Dilamar sewaktu sedang mengacara rancangan tv..owh kelas ko Jahhhh!

Kejutan lamaran sebegini memang ditunggu2 setiap wanita. Kalau aku ditempat dia pun, dah pasti aku menangis..terharu beb!Tapi pekehal nyer si Awal tu nangis plak...suka kot..ialah lamaran diterima kan?. Aku lupa ler time aku dilamar hubby dulu camner...tapi yang pasti memang terkezut sebab dia tak penah pun bincang pasal kahwin time dating.



Time tu hubby aku kata next week dia nak hantar rombongan merisik jumpa family aku. Mau tak tersentap jantung aku..Tapi tu ler dia kalu nak tau bukti seseorang lelaki tu betul2 sayang kat kita kan. Setakat I "lap" you...you "lap" me jer...apa celoppp!



Apa pun ..sama2 ler kita doakan muga pasangan ini bercinta hingga ke hujung nyawa. Mendoakan kebahagian orang tu satu pahala jugak kan....dari meruntuhkan kebahagiaan orang demi utnuk kepentingan diri sendiri...

1 comment:

  1. moga bahagia milik mereka.sy pun peminat awal n scha

    ReplyDelete

Saraqistina80@yahoo.com