Tuesday, March 27, 2012

SENI KE TU? SENAK PADA AKU!



Bogel tu seni?? Tak faham aku...Memang aku tak faham bebenor! Al-kisah nyer ada ler satu mamat pelakon ni kata dia tak kisah berbogel dalam filem kerana itu adalah sebahagian seni dan hanya menurut skrip.

Walawei adik...seni ni banyak benda dan cabang yang boleh dipamerkan tapi tak ler sampai nak menjatuhkan maruah kita plak. Aku tak nampak apa seni nyer berbogel tu...Jantan plak tu! Geli ketiak Mak Jemah!.Kalu iyer pun ko nak menghidupkan lakonan tu, tak semestinya berbogel...lakonan ko tu jer yang perlu mantap baru ler orang dtg nak ke pawagam nonton filem tu..Jangan sok perasan, orang nak tengok body ko tu.

Lagi pun...kita ni orang Timur penuh dengan adat kesopanan dan budaya yang indah. Naper ler ko ikut budaya barat yang cam zaman batu tu...Kecik2 kita dah diajar mana yang baik dan mana yang buruk..So, semua tu terpulang pada akal fikiran menimbangkannya...

Kalu satu hari sok, director tu suruh ko lari dalam keadaan bogel satu Chowkit..ko pun ikut gak ker..demi SENI yang ko perjuangkan sangat tu! sendiri mau ingat dik yer...Pilihan di tangan anda.

Terkilan dengan kenyataan pelakon wanita yang cam bangga dedah tubuhnya dan kuar statement maut dia " Yang tak suka jer mengutuk...yang suka, tengok gak kannn" Eeeeuwwww!!! tak suka gegirl tau!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com