Tuesday, March 20, 2012

BETUL KE GANGGUAN TU?

Rasanya ramai diantara korang penah kena cam aku...Masa tengah sedap tidur rasa cam badan tak leh digerakkan...Sesetengah tu rasa cam kena tindih lagi. Selalunya kalau aku nak kena cam tu..mesti ada tanda2nya dulu. Badan akan terasa seolah2 melayang..Time tu, aku kena usaha untuk buka mata kalau tak, badan aku selepas tu akan seolah2 ditekandan tak boleh bersuara.

Macam semalam tu, puas aku menjerit memanggil baby..Dia ni kalu dipanggil memang susah menyahut..ni kan lagi tengah tidur..cam balak hanyut. Aku try nak baca surah2 Al-Quran apa yang patut tapi mulut aku seolah2 terkunci.

Makin kuat aku meronta nak melepaskan diri..makin kuat tangan tu memegang tangan aku. Geli bercampur sakit sebenarnya..tapi ketakutan tu melebihi segala2nya. Tapi aku tak putus asa, aku jerit sekuat hati"Allahuakbar"!. Masa tu tangan tersebut hilang macam tu jer.

Penah gak aku terbaca, artikel tentang sains yang menyatakan bahwa tubuh kita ni kadang2 macam mesin gak..cramp tetiba..atau dengan lain perkataan ada kaitan dengan urat saraf. So kalu korang penah terdengar tentang cerita hantu menindih ker..saka ker...tu tahyul jer. Benda2 tu dikaitkan sebab kita tidur dalam keadaan tak bersih seperti period atau pun orang baru peh bersalin.

For your info, aku bersih nyerr...tinggal lagi mungkin sebab terlupa solat Isya' semalam...terus bobommm...tu yang kena "hukuman" dunia dengan Tuhan tu..Salah sendiri kan...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com