Thursday, March 22, 2012

WHY ME?

Aku ni bab nak attend meeting punya ler malas bebenor tambah lagi kalu meeting PIBG sekolah si Baby. Tapi petang tadi dapat call dari guru besar dia minta izin nak calonkan nama aku jadi juruaudit Persatuan PIBG sekolah tu.

Aku baru ber ura2 nak mengelat datang meeting hari Sabtu ni. Aduhhh! tak tercakap aku bila cikgu tu mintak tolong...Apa yang boleh aku cakap ialah mintak tempoh sampai esok hari..aku promise bagi jawapan...Jagi juru audit tu tak de hal tapi naper ler tak kasik aku jawatan lain yang tak memerlukan aku mengecek maklumat atau akaun persatuan. Boring tau kalu diberi keja yang sama. Udah le tu memang keja aku...dalam persatuan pun suruh buat benda yang sama. Suruh ler bancuh air ker...basuh pinggan ker...tak pun sebagai pemerhati cam Bangsa2 Bersatu tu.

Alasan aku sibuk dengan kerja2 office tak jalan rupanya. Ada jer alasan kukuh dia yang abuat mulut aku yang pot pet ni tertutup rapat, kelu tak terkata...

Terima? Tidak! Terima! Tidak kot! Iskkkk! sikap haribulan aku mimpi gurubesar malam ni...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com