Thursday, March 22, 2012

ITULAH HUBBYKU

20 tahun masih tak mengenali perwatakan pasangan anda? Hairan ker? Aku tak ,sebab itu ler aku sebenarnya... Sepatutnya dalam jangka waktu tu aku dah boleh agak karaktor dia camner. Tapi tak jugak..

Bila aku rasa sesuatu idea aku tu bagus dan habis tip top aku rase...dia plak membantah.Idea tu tak bernas ler...tapi dia tak gak bagi idea beras bernas dia plak. Alih2 at last dia pakai gak idea aku tu.

Bila dia buat sesuatu keputusan tanpa meminta pendapat aku dan ianya mendatangkan masalah..aku gak yang di suruh ke depan menyelesaikannya. Cam Tribunal Pengguna plak aku rase. Time susah baru cari aku yer!

Sampai sekarang, aku tak tau apa perancangan masa depan dia. Kejap nak buat itu, kejap nak buka ini...tapi aku rasa idea dia tu paling lama pun seminggu bertahan kot..sebab dia ni bukan jenis boleh duduk satu tempat.

Paling tak gemor tu..bila dia suka benar dengar cadangan kengkawan dia...bagi aku cadang tu bukan membina tapi cam nak menganiaya jer...Seanag mempercayai orang menyebabkan ada di antara dorang ni suka amik kesempatan atas kebaikan dia.

Apa pun komplen aku di atas tentang hubbyku, aku nak sumer orang tau..dia lah insan yang paling aku sayang dan harta yang tak ternilai anugerah Allah untukku. Biar punya banyak kekurangan, namun macam kata Broery Marantika dalam lirik lagunya" Sayang..apapun adanya dirimu, aku akan tetap sayang padamu".Jiwang karat Mak Jemah!!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com