Sunday, March 11, 2012

AFTER 35 YEARS....

10hb March, Saturday bertempat di Kenny Rogers, JJ AU2 tempat pertemuan kami penuntut Sekolah Rendah Datuk Keramat (1). Rasa macam tak percaya..setelah 35 tahun terpisah tanpa berita, akhirnya kami bertemu semula di sana.

Yang kelakarnya tu, aku yang dok post message kat fb memberitahu tempat perjumpaan...alih2 aku yang salah tempat pegi ke JJ Wangsa Maju plak. Tu ler bahana nyer kalu asyik harapkan pilot bawak jer kan..hik! hik! Nasib baik sempat jumpa, kalau tak nyesal tak sudah ko!



Walaupun dah lama tak jumpa tapi rupa paras tu tak banyak berubah..paling aku suka sekali tu..kemesraan tetap terjalin mesra..Pendek kata, tak de suara orang lain yang kuat melainkan group kami yang pot pet! pot pet tanpa henti. Almaklum ler banyak citer yang tersimpan 35 tahun lepas kan??




Apa pun masa yang diperuntukkan tu sebenarnya tak cukup 4 jam tu...(Bagi kitaorang ler) Tapi bagi staff Kenny Rogers tu dah macam2 signal depa bagi cam nak suruh kami blah jer...Hello..service charge korang RM50 okay...worth it la kalau we all dok nebeng kat situ lama sket kan...Kasi chance ler kat auntie2 ni nak ngeteh lama sket.



Pertemuan kami bukan setakat tu jer..malah berjanji akan keep in touch. Peh ni..plan nyer nak buat turn plak gi umah memasing..Opps! tang tu, aku termanggu sekejap. Sure kalu turn umah aku..hubby aku tak kan balik selagi dorang ada...Malu kononnn...

Anyway...itu antara hari paling bahagia dalam hidup aku...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com