Wednesday, March 21, 2012

LAMBAT BANGUN!

Serius gabra mak hari ni! Mana tak nyer..lambat bangun! Celik jer mata yang separuh kuyu ni, terbeliak jap tengok kat luar cuaca dah terang. Pukul 6.40am okay!. Apa lagi aku dengan sepantas kilat mengodek Baby yang tidur nebeng sebelah suruh bangun. Dia ni dah ler liat nau bab bangun tidur ni.

Rupanya lupa kunci jam malam tadi. Dorang ni..sumer harapkan mata aku jadik jam. Tak sedor aku, bermakna depa pun lambat ler..Ceh! Pagi ni hubby aku call dari ofis..naper tak kejutkan I tadi..I lambat tau..

Lorr ni sorang laling aku nih. Bukan ker sebelum aku kuar umah tadi, aku siap kejutkan dia dan aku turun bila tengok dia dah mengeliat tanda nak sedor dari bangun. Mana aku tau yang dia leh sambung tidur lagi..

Nak kata lambat sangat tu tak ler...8.05am lambat 5 minit jer okay...Apa2 pun aku lambat atau tercepat sampai kat ofis..aku tetap punch card aku...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com