Thursday, March 29, 2012

NGETEH LAGI...

31/3/2012 ni, kenkawan re-union aku ajak jumpa lagi. Suka! suka sangat..tapi bagi aku yang tak selalu ngeteh cam korang ni rasa cam bersalah jer.Bersalah kat hubby dan anak2 ler. Mana tak nyer..hujung minggu, patutnya aku habihkan masa dengan dorang. Ni dah cam orang bujang plak.

Hubby aku tak kisah nyer...tapi sian kat anak dara dan anak bujang aku tu. Baru nak plan ajak dorang shopping. Seronok sebenarnya jumpa kengkawan lama . Ari tu..banyak benda nak citer sebenarnya tapi tak cukup masa..A'ah ler yer..tak cukup masa! Sampai dapat signal dari bebudak Kenny Rogers tu sebab lama nak ngeram tempat dorang tak balik2.

Ni tengah fikir apa makanan aku nak bawak ni..Takkan gi umah orang nak bawak perot semata2? Susah2 nau aku beli jer makanan siap sedia kat restoran tu. Boleh kan mak2 dara aku sumer? Janji tak datang tangan kosong kan?

Harap2 tak sesat lagi.Kih! Kih! I'm cominggggggg!!!!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com