Wednesday, March 21, 2012

NICE TRY BABY....

Anak dara aku si Baby ni memang minat memasak..Tapi cuba kalu ko suruh dia mengemas umah..muncung dia terjuih macam boleh ditambat!. Oleh kerana suka bebenor bidang masakan ni jadik aku daftarkan dia masuk kelas buat cup cake anjuran Pandu Puteri kat Brickfields.



Punya ler excited anak dara ni...habih dia gebang sumer kengkawan Tunas Puteri dia pasal kelas cup cake ni. Bagus sebenarnya kita mak bapak ni dedahkan dia dengan benda2 basic camni..Mana tau kan...sok kalu dah pandai, leh amik tempahan plak.



Time aku amik dia habih kursus tu..muka punya ler berseri cam baru peh mandi bunga...Di tangan nyer..beg goodies yang berisi cupcake yang dia buat..Reaksi aku dan ayahnya bila ditanya tentang cupcake buatan dia..



Jawapan si ayah : "Mmmmph cantik...tapi nape buat itik?

Jawapan aku : "Okayyyy...nice try"

Sebenarnya ada tandatanya di sebalik jawapan we all tu...

Hubby aku : "Naper itik dia cam letih tak larat nak angkat kepala jer?"

Aku : " Cam tak lalu plak nak makan itik tu" Wakakaka....

Tapi idok ler kami cakap cenggitu depan Baby..mau mogok lapar dia!. 1st experience kan..tak lawa pun tak pe...Mana tau anak mama ni sok leh bukan cafe yang jual pelbagai cake...Who knows kannn Baby...???

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com