Tuesday, March 27, 2012

SAPA AGAKNYA MANUSIA NI...??

Masa tengah bersiap2 nak kuar makan malam semalam, aku dipanggil uncle sebelah umah. Katanya ada dua orang India datang masuk keperkarangan umah aku semlm. Siap tanya kat uncle sebelah tu, tuan umah ada ke tak?.

Before that..masa tengah basuh keta, ada 2 orang India naik motor berlegar2 depan umah aku. Matanya tak lepas memandang ke arah rumah aku. Bila aku memberanikan diri (berani sangat ler time tu!)datang pada dorang...ehhh! dia pecut plak cam mat rempit nak race kat jalanraya. Apa kes..kot kau nak mengusha aku, aku ni mak orang..

Nak kata jual barang, tak de plak barang yang dibawanya.. Mula ler kepala aku ligat berfikir yang bukan2 tu!. Dah ler insiden barang2 aku hilang kat luar tu. Hah! baru aku ingat..hari tu aku lupa nak alarm keta aku..just tutup cam gitu jer. Masa nak gi keja pagi tu, aku perasan ada kesan tapak kasut lelaki kat carpet aku tu..Nak kata hubby aku...mustahil sebb memang dia tak pakai kasut pejabat masa nak drive keta aku tu..

So..dari cerita aku ni, korang boleh ler buat pengajaran..hati2 dengan orang2 yang kelihatan mencurigakan di kawasan anda.

1 comment:

Saraqistina80@yahoo.com