Monday, February 7, 2011

ADUH MAK SAKITNYA...


Minggu sepanjangcuti Tahun Baru Cina memang menyeksakan jiwa raga ku. Mana taknya..tak penah2 gigi aku sesakit nih...Sampaikan terganggu tidur dan mimpiku yang indah..

Mulanya aku cuba gak cara lain sebab sayang nak cabut gigi ni. Sister inlaw aku suggest sensodyne rapid relief. Tapi uwahhhh..!!! tak gak relief2 sakit ni. Aku tuam dengan air batu ler...minyak cap kapak ler..Pendekata apa jer petua sumer aku cuba demi meredakkan kesakitan tapi hampeh!

At last, semalam..berakhir ler penderitaanku..bila aku menyerahkan diri datang ke klinik Rosman di Gombak. Memang klinik ni jer yg aku berani dtang sebab penah ada kes dulu, aku jadi serik jumpa doktor gigi. Kasar mengalahkan jantan!!..

Tapi ..doktor Rosman ni..kejanya amat teliti. Langsung aku tak rasa sakit waktu dibius..(teringat lagu Aku di bius cinta..). Sedar2 jer gigi dah cabut..

Selamat Tinggal gigi gerahamku..Ko tak mau duduk dalam mulut aku kan? Nasib baik ler gigi geraham belakang..kalu tak..turun ler share aku ni..hihi

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com