Wednesday, February 9, 2011

YUK KARAOKE!!


(Masa bersantai!)

Perkara yg lama dah aku tak buat!. Masuk kali ni dah 3 kali aku pegi pusat karaoke. Dulu aku pergi dengan 2 orang kawan baikku. Suara dorang memang power cuma suara aku jer yg "meyumbangkan" lagu2 mereka.

(Nyanyi...jangan tak nyanyi!)

Semalam..disebabkan sampai awal(sebab ingatkan movie start kol 10.30 malam. Rupanya 11.15 so..apalagi tak tau nak gi mana...melepak ler aku and the geng kat tempat nih!

Hubby aku kalu nyanyi ramai2 ni..dibunuh mati pun..dia tak kan nyanyi. Dia lebih berminat tengok tv big skrin kat luar panggung tu. Arghh! tak kira lah kan..aku nak lepas gian melalak malam ni.

Abang memula tu..malu2. Dibagi microfon pun, ditepis2 tak mau konon. alih2 dah hampir masa tamat, baru terhegeh2 nak tunjuk bakat. Cuba ko buat cam Baby tu ha! Langsung tak mau lepas peluang. Dia jer yg nak nyanyi. Semalam siap nyanyi lagu "Pudar" dan "Matahariku" lagi tu..Amboiiii lupa yerr UPSR bulan 9 nih!!!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com