Wednesday, February 9, 2011

HAQ THE MOVIE


Sesetengah orang kata citer HAQ The Movie tu best...Semalam aku berkesempatan tengok citer ni dengan hubby dan anak2. Kami pergi ke Wangsa Walk Mall yg berdekatan. Ikutkan..aku punya ler maleh nak pergi tapi fikirkan Company dah provide free ticket.. rugi plak rasanya nak buang.

Apa pendapat aku tentang filem nih? Jujur kukatakan, filem ni membosankan..Ia tak lebih macam sebuah drama biasa. Cuma kesan teknologi yg digunakan tu menampakkan filem ni lain sedikit dari filem2 thriller Malaysia yg nyata lagi teruk dari filem tersebut.

Lakonan pelakon2 nyer memang mantap!Zulhelmi yg memegang watak Haq dalam cerita ini berjaya membawa watak dgn begitu baik. Tak kurang juga dengan Adi Putra. No wonder ler dorang dapat anugerah bermacam2.


Selalunya kalu aku tengok movie..mesti tak perasan yg aku berada di panggung tapi malam tadi...tak senang duduk rasanya. Tu tandanya, filem ni tak mendapat tempat di hatiku.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com