Tuesday, February 1, 2011

DRAMA HANI


Tersentuh hati dengan cerita drama di TV3...Hani. Bukan nak promote sebab nama dia sama dengan nama aku tapi jalan ceritanya.

Aku pernah mengalami tekanan perasaan seperti "Hani". Hilang keyakinan pada diri dan dan putus asa dengan kehidupan yang dilalui. Malah aku sering menyalahkan takdir dan memikirkan perkara yg negatif.

Untung tika itu, aku dikelilingi rakan2 yang menguatkan semangat dan mengembalikan keyakinan dalam diriku. Dari seorang yang sering keciwa tentang hidupnya...aku bangkit membina kekuatan pada diri.

Syukur..nikmat Tuhan tidak berhenti setakat itu sahaja. Betapa ujian yang Allah beri memantapkan semangat aku malah aku kini amat menghargai apa yang aku miliki sekarang. Suami dan anak2 yang tak akan ku kongsi kasih mereka dengan orang lain..

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com