Monday, February 21, 2011

BANTAL BUCUK KU!



Sesetengah orang kalau nak tidur mesti kena ada Bantal bucuk mereka. Kalau tak tu ..tak cukup syarat malah tak leh tidur kalu berenggang dgn bantal bucuk tu. Bantal bucuk yg aku maksudkan nih bukan ler bantal semata2 tapi sesuatu yg dibawa ketika hendak melelapkan mata.

Cam anak sedara aku dari yg sulong sampai ler yg bongsu..maknya kena sediakan kain napkin sehelai untuk digentel2 anaknya sampai tertidur. Yang sorang ni pulak, aku tengok pun tak lalu...puting yg dah rabik cam kena gigit tikus tu..di tenyeh2 ke hidungnya. Nasib tak besor sebelah..perempuan plak tu!

Cam aku...paling susah sebab aku jer ada bantal bucuk ni. Kalau ilang sok..tak tau ler aku leh tidur ke tak..Bantal bucuk aku sebenarnya ialah hubby aku ler. Serius!! aku memang tak leh tidur kalu dia tak ada sebelah...Penah sekali tu..dia gi kursus dan terpaksa tidur di sana..Malam tu, memang aku tunggang terbalik memusing satu katil tapi tak gak boleh tidur.

Akhirnya...teringat petua emak, amik baju dia dan bawak tidur. It works! bau purfume pada baju yg belum basuh tu..(bukan bau badan okay..) buat aku terlena sampai pagi. Ini disebabkan mungkin otak aku ni dah disetkan yg dia ada bersama ketika itu.

Ingatkan aku jer tak leh tidur..rupanya dia kat sana pun sama gak!...Ruginya dia tak bawak plak baju aku...sebaliknya bawak duit siling mengalahkan baru pecah tabung..Selang beberapa minit jer..dia call aku...mengalahkan orang baru bercinta...windu aku ler tuuu..

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com