Thursday, February 17, 2011

ROMANTISNYA LAGU TU..



Cair kalu sapa dengar lagu baru Anuar Zain ni...Dengan lenggang lenggok gemersik suaranya tu..syahdu hati mendengar bait2 lagu cintanya.. Lagu terbaru tu tajuknya "Sedetik Lebih". Fulamak..jiwang karat akak dengar lagu romantis nih.

Aku memang suka dengar lagu2 sentimental time bawak kereta pepagi nak gi keja nih. Tapi kalau balik...mau masuk parit keta aku dengar lagu cam ni...ngantuk weh! Hah..lagu ala2 "Jahat" nyanyian Stacy tu benar2 menyegarkan mata aku. Elok tersengguk nak tidur..tegak jer mata dan kepala aku memandang ke depan jalan!!

Berbalik pada lagu Anuar Zain tadi kan...nak citer kat korang, kau memang minat boleh kata sumer lagu2 dia..Penah dulu masa minggu setiausaha, kami disponsor boss dari Finance utk melihat show Anuar Zain di Shangri-La hotel kalu tak silap.

Memang merdu suara dia...terpegun aku. Peminat fanatik nyer plak cam histeria menjerit bila mendengar dan melihat kelibat Anuar masa mula2 dia muncul. Aku? time ni kena tunjuk baik sebb dok semeja dgn staff yg lebih senior dari aku...berapa kali siap warning dia dgn kami yg dok semeja..Guys..behave yourself..terpaksa ler aku simpan "kuku".

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com