Tuesday, February 8, 2011

KEPUTUSAN DRASTIK!


Dalam hidup korang, mesti penah buat keputusan drastik kan? Iyerlah...keputusan yg tak disangka2!. Keputusan seperti tu bukanlah diambil secara terburu2 tapi setelah memikirkan pro dan contranya.

Aku penah membuat satu keputusan yg kira agak drastik jugak ler...mengenai hubungan aku dgn "teman tapi mesra" aku dulu. Aku terpaksa berterusterang dgn dia walaupun aku tahu keputusan aku tu melukan hati dan perasaannya.Kesan daripada itu, dia menjauhkan diri dari aku hinggalah sekarang..malah kalau terserempak pun, dia akan cuba mengelak.

Tapi bagi aku, sebenarnya keputusan drastik semacam tu perlu bagi kebaikan kedua pihak. Jika dah tiada persefahaman dan kesesuaian, better ditamatkan sebelum sesuatu yg tidak diingini berlaku kan?

Namun, keputusan drastik yg korang nak ambil tu haruslah difikirkan masak2 sebab terlajak perahu boleh diundur...tapi terlajak kata dan perbuatan..nyesal tak sudah wehh!!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com