Thursday, February 17, 2011

JALAN2 SAMBIL SHOPPING BOK!

Aku baru berura-ura malah berazam nak menyimpan duit utk cover balik duit yg dah kuar utnuk projek umah aku tu. Tapi dugaan dari Tuhan tu memang benar2 menguji keimananku.

Semalam hubby aku call dari office..kami sekeluarga akan ke Medan dalam bulan 5 nih!Happy nyerrr!! Dah terbayang saat2 bershopping kat sana. Lupa dah azam yang aku buat nak menyimpan duit. Elehhh..peh balik dari Medan tu nanti start ler simpan duit mama..anak dara aku memujuk. Dia pun 2 x 5 gak dengan aku bab2 shopping nih malah lagi teruk..giler beli key-chain!

For the time being, aku dah plan..survey dulu tempat shopping yang best kat sana. Peh tu buat budget untuk shopping aku nanti. Wehhh beb...mesti ler, korang ingat kerja jer ke kena buat budget..aku dah ler banyak nak pakai duit utk renovation rumah aku..kang balik dari makan angin..."makan angin" betul2 plak.

Anyway..I look forward into it now. Tak sabor akak!

1 comment:

  1. oooo nak ke medan ek buk, nampak gayanya aku ler pegi dulu sbb nak pi Bandung cuti sekolah bln 3 ni buk, hahahaha

    ReplyDelete

Saraqistina80@yahoo.com