Wednesday, February 23, 2011

PERLUKAH AYAT2 CINTA UTK MEMIKAT PASANGAN

Bagaimana pasangan anda mula2 memikat anda buat pertama kalinya?.Setahu aku ler..orang gunakan macam2 cara dan taktik untuk memikat pasangan mereka.

Bagi mamat yg punya taman dalam hati tu...fulamak! geli geleman plak aku dengor time dia mengayat tu...Berpuisi2 kuar laut, angin, bulan bintang dan segala cakrawala di bumi Tuhan ni semua dia masuk dalam skrip.Tu belum masuk lagi bab2 mengantor lagu2 cinta..Weiii ada yg terasa ni....

Penah gak masa tengah sekolah dulu terima surat dari sorang student ni siap selitkan surat lagi kat buku aku. Ayat dia...cam orang dulu2 bercinta...Dia suruh mak dia yg tulis haper!. Aku baca sambil tergelak mengilai2. memang tak leh tengok ler muka mamat tu...sebab rasa lucu benar! Dari dia minat kat aku..terus kaburrr..Malu ler tu!.

Yang ni plak...mintak orang jadi perantaraan dia...baru jer kenal dah nak steady. At least, kenal2 ler dulu perangai aku ni kan...ko tengok cam perempuan Melayu terakhir jer...Tak taunya aku ni jenis camner. Tau2 nak terus jadi couple..

Mamat yg ni..tak yah pakai ayat2 cinta segala...dia bukan jenis yg memaksa. Dia jenis yg berterusterang..dengan kata lain, tak berpura2 menjadi orang lain dalam usaha nak memikat pasangannya. Walaupun dia tak pandai bermain kata2.. tapi dia berjaya mendapat tempat dihatiku....

Dialah suamiku...dengan karektornya masih sama seperti dulu.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com