Friday, February 25, 2011

SAMAN TRAFIK

Tension aku dengan hubby aku sorang ni..Dia leh buat muka blurr aje bila aku remid pasal saman yg tak lama lagi due on Monday ni. Aku plak yg beria2 search sana sini laman web PDRM ni..dah tu manjang hang out!

Nak bayar online tak tau camner caranya..Mintak tolong kawan plak..mmmph dari hari ke hari, tak gak dia nampak cam nak menolong..Peh ni aku tau lah....ada hari ada batas....

Aku paling benci ler bab2 bayar saman, penalty nih! Cukup di elakkan! Tapi dalam berjaga2 tu, hubby aku ni plak pemurah nak beramal jariah dgn PDRM..Kalu dah kaya sangat..bagi jer kat isteri nih. bior aku shopping duit tu..Puas ati gak dapat tengok barang yg dibeli.

Dari tadi aku duduk kat depan PC ni..masih tak leh masuk gak laman web ni...Korang tau hubby aku kt ner?? Dia senang lenang dok minum teh tarik dengan contractor umah aku.

Marah nih! Marah sesangat!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com